Huset ejes af foreningen "Saltofte Forsamlingshus"
Det er således det frivillige arbejde, der gør at huset altid er i pæn og ordentlig stand, når det lejes ud.
Det er af meget stor betydning, at lejere medvirker til at denne standard opretholdes og alt behandles så ansvarligt og varsomt, som var det ens eget hjem.
-HUSET ER ET NØGLEHUS.
Forsamlingshuset er/kan være behjælpelige med at finde serveringspersonale/kok.
-Ved ungdomsfester skal der være forældre/vokse tilstede (ca. 1 til 5 unge/børn )
-Vis hensyn til naboerne, undgå meget høj musik og unødig støj udenfor.
PRISER:
(inkl. rengøring, el, vand )
1 døgn - 2300,00 kr.
1 døgn ungdomsfest - 3000,00 kr.
2 døgn i træk - 2800,00 kr.
3 døgn i træk - 3300,00 kr.
Begravelser - 1000,00 kr.
Benyttelse af viskestykke, håndklæder 50,00 kr.
Ituslåede glas 20,00 kr./stk.
Ituslåede tallerken 50,00 kr./stk.
Ituslåede øvrige ting aftales
Ved ungdomsfester betales et depositum på 2000 kr.
-Udlejningen er først bindende når lejen er indbetalt på forsamlingshusets konto.
Kontonummer 0828 7715610242
-Forsamlingshuset forbeholder sig retten til at udleje huset til anden side, hvis lejen ikke er indbetalt senest 14 dage efter lejeaftalen.
Lejen kan normalt ikke kræves tilbagebetalt, medmindre der foreligger særlige omstændigheder.
I så fald bedes man kontakte formanden.
Tobaksrygning:
I henhold til dansk lovgivning er tobaksrygning i Forsamlingshuset ikke tilladt.
Fyrværkeri:
Alle former for fyrværkeri er strengt forbudt.
Oprydning:
Huset skal afleveres i samme stand som man har overtaget det.
Ansvar:
Lejeren er ansvarlig for forsamlingshuset og hæfter for evt. beskadigelse på bygninger og inventar i tidsrummet for husets benyttelse.
Henvendelse til
Gitte Funck
Tlf. 51 80 70 77 bedst efter kl. 15 og senest kl. 21
Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.